СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, ХЭРЭГЛЭГЧ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НЬ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчийн шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ: Уг сургалтаар БОРЛУУЛАЛТЫН АЖИЛТАН танд тулгамддаг асуудлуудын шийдлийг олж, сургалтын үеэр өөрийн байгууллагын борлуулалт бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой КЕЙС, ДАСГАЛ ажиллан сургагч нараасаа зөвлөмж авч хэрэгжүүлэхэд бэлтгэнэ.
|