SERVICE EXCELLENCE-ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ УР ЧАДВАР НЭМЭГДҮҮЛЭХ СУРГАЛТ


training/nuur_zagwar4.jpg

Аливаа байгууллагыг дүгнэх нь үйлчилгээнээс шууд хамааралтай. Тэгвэл байгууллагын нүүр царай болсон үйлилгээний ажилтны харилцаа, хандлага, хэрэглэгчид үйлчлэх үйлчилгээний стандарт, хэрэглэгчийг сэтгэл хаманжтай үйлчилгээгээр утгах, үдэх, байгууллагынхаа үйлчилгээгээр хэрэглэгчийг татах зэрэг маш олон ур чадварыг нэмэгдүүлэхээр дараах хөтөлбөрийн дагуу хичээллэх болно.

СУРГАЛТЫН ЗОРИЛГО

СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ, ДАВУУ ТАЛ, ХҮРЭХ ҮР ДҮН

СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР

Сургалт: 2020 оны 01-р сарын 18нд 10:00-18:00 цагийн хооронд "Корпорэйт Трейнинг"-ийн байранд

Сургалтын талаарх илүү дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 7000-1123, 9406-1123 дугаараар

Онлайнаар бүртгүүлэх бол доор дарна уу.