CORPORATE SERVICE - ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ УР ЧАДВАР САЙЖРУУЛАХ СУРГАЛТ


training/CorpoService1.png

 Аливаа байгууллагыг дүгнэх нь үйлчилгээнээс шууд хамааралтай. Тэгвэл байгууллагын нүүр царай болсон үйлчилгээний ажилтны харилцаа, хандлага, хэрэглэгчид үйлчлэх үйлчилгээний стандарт, хэрэглэгчийг сэтгэл ханамжтай үйлчилгээгээр угтах, үдэх, байгууллагынхаа үйлчилгээгээр хэрэглэгчийг татах зэрэг маш олон ур чадварыг нэмэгдүүлэхээр дараах хөтөлбөрийн дагуу хичээллэх болно.

                                                                        СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР

1.  Үйлчилгээний ажилтны харилцаа-1   

  • Анхны сэтгэгдэл төрүүлэх нь
  • Мэндчилгээ ба уламжлалт мэндчилгээний  арга техникүүд
  • Биеийн хэл,инээмсэглэл
  • Үйлчилгээнд хэрэглэгдэх үг хэллэг

 2. Үйлчилгээний ажилтны харилцаа-2 

  • Үйлчилгээний ажилтны харилцааны үндсэн зарчмууд
  • Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь
  • Хэрэглэгчийн гомдол бухимдалыг шийдвэрлэх нь

 3.Үйлчилгээний ажилтны соёл

  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг давуулах нь
  • Хэрэглэгчийг халамжлах нь

    4. Үйлчилгээний стандарт ба байгууллага

  • Үйлчилгээний стандартад баримтлах дүрэм журмууд
  • Үйлчилгээний стандартыг сайжруулах нь

 


Сургалт: 2020 оны 09-р сарын 12-нд өглөө 09:00-18:00 цагийн хооронд зохион байгуулагдана

Сургалтын талаарх илүү дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 7000-1123, 9406-1123 дугаараас

Онлайнаар бүртгүүлэх бол доорх холбоосдээр дарна уу.